4/7 / 5/7

klockan är 00:22, jag sitter i min säng och tänker. jag tänker, tänker, tänker.
vad får mig att tänka så mkt?

Min familj har flyttat ut till landet för två veckor och jag va nyligen hemma för att komma bort från denna ödemark och umgås med mina underbara vänner. Det ledde till att jag var ensam i huset och fick en del tid för mig själv. När man är för sig själv och man har ingenting att göra blir det automatiskt att man börjar tänka ovanligt mycket. Visst det kan vara nyttigt att tänka, rensa sin själ lite. MEN JAG TÄNKER FÖR MYCKET.
I dagens samhälle är man van vid att man inte hinner tänka så mycket,stressen gör att man inte hinner tänka förrutom på nätterna.
Nyligen låg jag i min säng och skulle sova, men det gick inte. Klockan blev mer och mer, det gör mig stressad och leder till att jag inte kan sova. Jag ligger i tänker i ungefär 2 timmar och då är kl redan 4. Klockan fyra har solen börjat gå upp vilket leder till att det är för ljust för att sova. klockan 5 är jag så trött att kroppen stängs av och slocknar.

Jag har inte tänkt skapa den här bloggen för att bli känd, för att få läsare eller va som alla andra. Anledningen är att jag måste skriva av mig eftersom jag har börjat tänka så mycket på sistone!

En av de saker som ständigt finns i mina tankar är.. killar! är du chockad?
Vilken tjej tänker inte på killar liksom. Det som gör mig så frustrerad är att det är en killen jag är lite intresserad av och han är så jäävla svår att läsa av!
i ena stunden får jag höra att han ska satsa på mig medans andra stunden går  han och berättar om en tjej han har hållt på med för länge sedan o säger hur najs det va. VAFAN ÄR DET LIKSOM?
svårt svårt svårt svårt.
om en vecka drar jag till gotland, där kommer jag få killar.. men vill jag hålla på med massa killar som förra året..?
faktist inte. Jag har mognat känns det som, betyder det att jag blivit tråkig?
jag tror helt enkelt att jag har börjat tröttna på att hålla på med killar för engångsgrejer, jag vill ha pojkvän ..

ser ni? jag har tänkt så massa. När jag inte brukar göra det så ville jag inte bli fast i ett förhållande, ajg ville va fri!
vad har hänt med mig? är denna förändring bra eller dålig?
Något mer jag har märkt när jag tänker mycket och är mycket för mig själv är att jag för det första inte mår så bra och är jävligt sällskapssjuk. Jag tror jag är rädd för att tänka för mycket. När jag är med folk tänker jag inte igenom allt så jävlamycket men när jag är för mig själv så gör jag det som fan.

det här va jävligt skönt , att få skriva av sig.
kommer antagligen skriva sönder eftersom det inte finns något annat o göra här på landet.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0