5/7

har haft en mycket bättre dag idag. Har fokuserat på grejer jag blir glad av.
Jag har kollat runt i massa webbutiker på internet och funderar på att köpa en del snygga armband och ett par ursnygga skor!
Armband är verkligen någonting jag behöver, har nästan inga. Smycken är verkligen såå snyggt men jag orkar aldrig ta på mig det eller köpa det. det jobbiga med att köpa på internet är väntetiden och frakten ..
Gud va jag skulle vilja ha någon att krama just nu! funderar på att försöka övertala mamma att få åka hem redan på tisdag för att pussa o krama alla som är hemma :) kommer sakna s som åker utomlands snart :( men själv drar man ju bort 2 veckor med sina närmaste :D PPPPARTY

har inte så mycket att skriva o idag. hoppas det sker lite action med "nivetvem" när jag kmr hem ;)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0