6/7

Idag drog jag mamma o mormor till "centrum" (HAHA) och handlade lite, fika o kolla i de få affärerna som finns. Jag köpte iaf ett vitt nagellack så har gjort franskmanikyr nu.
imorgon drar jag hem (WOHO), men kommer inte åka direkt hem utan på vägen kommer jag stanna vid östermalmstorg för att fika med massa undebara :)
på kvällen har jag inga planer, kommer antagligen va med 2 kompisar.
Hoppas att "youknowwho" kommer på fikan och kvällen, har nästan en stensäker kväll som gör att han kommer på kvällen hahha.
En annan grabb som jag har hållt på med förrut som är lite äldre är väldigt jobbig och väldigt på men det är ändå någonting som gör att jag gillar honom, vet inte va dock..
Jag har en grej jag har funderat på, vill jag verkligen strula med "youknowwho" innan jag ska på partyresa, är jag fast då eller skulle det fortfarande va okej om jag gjorde ngt med ngn..?
kommer antagligen strula med "äldre killen"
jaaaaajaaaa, vilket jävla i-landsproblem, ska jag hångla med honom o ingen på min resa eller ska jag inte hångla med honom och köra hårt på resan, HAHA ibland bara älskar jag mig själv
fyfan va pinsamt om ngn jag känner skulle se denna blogg
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0